دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محسن صفری بنام میرفتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394
بازدید : 274
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید محسن صفری بنام میرفتی با کیفیت اورجینال

ترانه : داود مردانی آهنگ و تنظیم : محسن افراسیابی کلاریت : همون نامداری ویولن : پویا محبی

دانلود آهنگ جدید محسن صفری بنام میرفتی

Download New Music Mohsen SafariMirafti

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ مهران آتش بنام هیشکی شبیه تو نیست

خواستم بمونی و نشد هر کاری کردم که نری با بی تفاوتی ازم اینجوری ساده نگذری

تو رفتی تا روزایه من با بی قراری سر بشه کاش میدم چشماتو تا حالم یکم بهتر بشه

چشامو می بستم میرفتی ندیدی وابستم میرفتی میرفتی تا اینجا من بمونم تنها

با کابوس بی رویا دانلود آهنگ جدید

تنهایی میگزره شبو روز منو رفتن تو چشم منو تر میکنه حال چشایه خیسمو نبودنت

از این که هست بدتر می کنه خوابه تو رو میبینمو نیستی هنوز حس میکنم عطر تو رو هر جا برم

با اینکه راحت رد شدی رفتی ولی از دوست داشتنت نمیگذرم

چشامو می بستم میرفتی ندیدی وابستم میرفتی میرفتی تا اینجا من بمونم تنها

با کابوس بی رویا

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com